luni, 27 octombrie 2008

Costel Busuioc, 13 concerte în România

Costel Busuioc, românul care a devenit celebru după ce a câştigat concursul "Hijos de Babel", din Spania revine în România. Acesta va susţine în luna decembrie, alături de soprana Diana Tugui 13 concerte în cadrul turneului "Acasă de Crăciun". Repertoriul celor doi va fi compus din colinde şi arii celebre de operă, fiind acompaniaţi de orchestra condusă de dirijorul Marius Hristescu .Turneul se va desfăsura în cele mai importante oraşe ale ţări. În capitală, Costel va cânta pa 23 decembrie la Sala Palatului, începând cu orele 19:00.

Mai multe detalii in Libertatea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt un om in varsta, care stiie ce si cum e muzica...Un amanunt picant din viata mea, este acela ca 12 ani am trait prin si pentru muzica si pot sa-mi dau cu parerea in acest domeniu....Bucatile muzicale,interpretate pana acum de COSTEL,mai ales C.D-ul,beneficiaza de calitati nemaintalnite de mine si pana la 62 ani am ascultat destula muzica...Imi este frica de hazard,care ar putea sa impiedece,lansarea in forta a acestei voci minunate si sunt nemultumit, ca se bucura de foarte putina publicitate...Rog oamenii de bine, sa-l ajute"URGENT"...

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Mogriw0IEeU

Un adevărat talent, în viitor o să ajungă depare, însă mai există tenori Români (vezi primul rând) ce atestă talentele noaste de pe plaiurile carpatine.